AT MAGAZÍN - Veľké Slovenské Finále

01.10.2008 00:00

www.atmag.sk/data/File/PDF/10-2008/Hifi/dB%20Drag.pdf 

Stále rozmýšľam, ako tento článok začať, a stále sa mi to akosi nedarí. No to mám asi preto, lebo stále som unavený a zničený z celej sezóny a hlavne z autosalónu, kde sa konalo už aj v názvu spomínané Slovenské finále dB Drag-u. Preto som písal dva dni, lebo tak ako minulý rok, tak aj tento rok bolo finále dvojdňové. V sobotu kvalifikácia a v nedeľu sa už meralo naostro. V sobotu ráno sme to celé rozbalili a v pomalom tempe sa zhromaždili aj súťažiaci. Pomaličky si každý odmeral svoje a veľké decibely si nechali až na nedeľné popoludnie. Tento deň bolo vidieť, že každý dB Dragista bol veľmi napätí, tak som ich ráno ukľudňoval, že netreba sa báť, nejde predsa o život ale o zábavu, no jednu osobu sa mi skrotiť  nepodarilo, a to osobu s menom Suzie, ktorá stresovala ďalej, až kým sa nezačalo súťažiť a nestala sa majsterkou kategórie Street A s neuveriteľnou hodnotou 148,4 dB (od nej som lepší už iba ja :o)). Samozrejme nemôžem nespomenúť ani ostatných, ktorí si svoje autá vyladili fakt na maximum čo vedeli. Tu pripomeniem ešte niečo, s neuveriteľnou hodnotou došli aj chlapci z východu, presnejšie Gafi MF Team, s hodnotou 155,9dB a neoficiálne to bolo aj 156 dB. Plus tu máme ešte jedno meno, ktoré možno už poznáte a možno nie, ale je to Maťo z Ufo Teamu, ktorý v kategórii monster natlačil priam úžasnú hodnotu 174,6 dB, a za to si už pochvalu zaslúži chlapec. Celé finále prebiehalo dobre a atmosféra bola ako vždy rodinná, proste super. Asi by som mal spomenúť aj kategórie, ktoré sme vymysleli len tak pre zábavu. Boli tri kategórie, a to najkrajšie dB Drag auto (Matúš Kmec - UFO Team),

 

najkrajšia úprava zostavy a najbláznivejší tlakár, kde asi neprekvapilo nikoho prvé umiestnenie Psycha z STT. Na rozdávanie cien prišli všetci známi, čo mali zásluhu na celom dB Dragu, starý Tibi Báči, Edo a Ivan z Pioneeru a pán Šipula, majiteľ firmy IL Trade a samozrejme chlapci zo Sega Audio, ktorí nám celý rok robili rozhodcov a nechýbali ani na jednom zraze,veľké vďaka patrí aj im. Rozdávanie cien bolo super, aj vďaka komentárom kolegu Gábora, bez ktorého by to určite nebolo ono. Na koniec by sme chceli ešte raz zagratulovať každému súťažiacemu a zaželať príjemný oddych, veľa decibelov do budúceho roka. Dúfame, že aj ten budúci rok bude zaujímavý ako tento a budú padať nové rekordy. Tešíme sa na vás budúci rok ! písal sa dátum 13. a 14. 9. 2008.

UFO Tuningclub