Podduklianske noviny 35/2009

03.06.2009 11:11

 

Tuning zraz Svidník 2009 ovládla krásou, šarmom a čokoládou A. Brižeková

       Tunig zraz Svidník 2009 nepatril tri dni iba motoristickému priemyslu, ale symbolizovali ho aj pekné ženy, pre ktoré organizátori pripravili finále v sobotu večer vo formáte Miss Tuning zraz Svidník 2009. Moderátorská dvojica Filip Lenárth – Robo Mikla previedla po móle zloženého z dvoch kamiónových návesov desať finalistiek, ktoré absolvovali tri disciplíny.

Promo k Miss Tuning Svidník 2009 sa začalo už tri hodiny pred zahájením súťaže vyhlásením Miss kiss o najkrajší odtlačok pier. Účastníci zrazu mohli hlasovať vhodením mincí do pripravených krabíc s anonymnými odtlačkami pier. Rovnakým spôsobom prebiehala aj Miss sympatia s tým, že výťažok verejnej finančnej zbierky poputuje na nákup prístroja pre Detské oddelenie Nemocnice arm. gen. L. Svobodu vo Svidníku. Víťazkou oboch „missiek“ sa stali finalistky, ktorých „pokladničky“ boli najťažšie.

      O zábavu a príjemnú atmosféru sa počas finálového večera nestarali iba moderátori. Svojim kúzlom očarili účastníkov zrazu aj speváčky Petra F a Kristina. Na desať finalistiek čakalo úvodné predstavenie, rozhovor a promenáda v plavkách. Skôr ako sa tuneri dozvedeli, kto bude Miss Tuning zrazu Svidník 2009 a Tvárou Tuning zrazu Svidník 2010 nezabudli organizátori zablahoželať k štvrtkovým narodeninám Kristine so speváckou vložkou F. Lenártha, R. Miklu a marketingového riaditeľa Tuning zrazu Svidník 2009 Ľ. Sluka.

      Ako prvé prišlo na rad vyhlásenie súťaže Miss kiss. Najkrajší odtlačok pier bude najbližší rok patriť Nikole Pšenákovej z Lúčky (okr. Svidník). Titul Miss sympatia si „vyzbierala“ členka košického UFO Tuning Clubu Lenka Csatlosová. Honor II. vicemiss získala Klaudia Šitárová a I. vicemiss sa stala Gabriela Rybnická, ktorá sa F. Lenárthovi priznala, že má rada rockovú hudbu a momentálne je jej najpočúvanejšou kapelou Apocalyptica. R. Mikla na túto informáciu zareagoval otázkou, čo hovorí na známy slogan - drogy, sex a rock and roll. „Až na sex sa mi to páči,“ odpovedala pohotovo G. Rybnická. Šerpu s nápisom Miss Tuning zraz Svidník 2009 získala Prešovčanka Andrea Brižeková. Šarmantná študentka politológie má prezývku „čokoládka“, ale R. Mikla sa nedozvedel, či je mliečna alebo horká. „Mám veľmi rada leto, more a slnko. Jeden môj kamarát mi raz povedal, že som opálená ako čokoládka a už mi to ostalo ako prezývka,“ vysvetľovala A. Brižeková.

     Okrem titulu Miss získala A. Brižeková od Nory „Pumy“ Ondrejovej aj žezlo Tvár Tuning zrazu Svidník 2010. Jednou z kompetencií Tváre je propagácia nového ročníka a ako priznala, zraz vo Svidníku bol jej prvým, no určite nie posledným. „Rozhodnutie poroty ma prekvapilo, pretože do Svidníka som sa prišla v prvom rade zabaviť a spoznať nových ľudí. Na tuningu som dnes bola prvýkrát a keďže som tu našla veľmi príjemné prostredie, už teraz sa teším na ďalšie zrazy. Titul Tvár Tuning zrazu Svidník 2010 vnímam ako novú príležitosť a určite budem iba rada, keď dostanem možnosť naplno ju využiť,“ prezradila svoje dojmy v zákulisí A. Brižeková.

     Najbližšie mal k finalistkám moderátor Filip Lenárth, pretože práve na jeho pleciach ležala príprava otázok pre rozhovor. Na pódiu mu sekundoval Robo Mikla a žiada sa skonštatovať, že ich spolupráca bola výborná. „S dievčatami som sa zoznámil pred finále a môžem povedať, že na pódiu reagovali ako som očakával. Každá z finalistiek bola inou osobnosťou a preto sme sa im snažili s Robom pomôcť. Keďže sa s Robom poznáme už dlhšie, vedel som, že to bude zviera, ale snažili sme sa krotiť,“ poznamenal s úsmevom k priebehu finále F. Lenárth.

Imrich Makó,

PR manažér Tuning zrazu Svidník 2009

UFO Tuningclub